piątek, 1 lutego 2013

SZKOŁA, DIAMENTE WEAR

 Chciałabym się Was zapytać czy miałyście do czynienia ze szkoła TEB - http://www.teb.pl/oferta oraz szkoła Farmaceutyczną LZDZ http://legnickizdz.edu.pl/farmacja/.
Może uczęszczacie do tej szkoły albo Wasi znajomi? Jakie macie zdanie na temat tej szkoły? Skończyliście farmację w innej szkole?
 
Dokładnie chodzi o kierunek technik farmaceutyczny, ale chętnie dowiem się też co nieco na temat innych kierunków. Piszcie co wiecie. Z góry bardzo dziękuję.

emirozpruwacz@gmail.com lub w komentarzach ;) 
 
 


Dodatkowo przyszła dziś paczka. Zamówiłam dla chłopaka nerę za 56zł z przesyłką. Myślę, że bardzo przydatna rzecz.

Nerka, saszetka - nazywaj jak chcesz, ważne by ten gadżet służył Ci jak najdłużej. Idealny na letnie eskapady, podczas których nie wiesz gdzie zapakować cały swój dobytek, gdy w spodenkach nic się nie mieści, a na dodatek wypada. Duża kieszeń z przodu pomieści portfel, dwa telefony i dokumenty, a dodatkowa z tyłu przeznaczona jest na brudną forsę i dragi ;) 
 

2 komentarze:

  1. Wpadłam tu przez przypadek, z photobloga ;)
    Piękna z Ciebie dziewczyna, masz cudne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) ja chodze do Policealnego Studium Farmaceutycznego :D nie wiem konkretnie jakich info chciałabyś zasięgnąć ale jak masz jakieś pytania to pisz na meila martyneczka154@wp.pl, nie obiecuje ze odpisze szybko bo nie mam u siebie w domu chwiliwo internetu a teraz jestem u rodziców :)

    OdpowiedzUsuń