czwartek, 28 lutego 2013

inspiracje

Cieszę się ogromnie, że liczba wyświetleń przekroczyła 40 tys. Dziękuję w imieniu swoim i Luizy. ;)

Ja także mam swój folder inspiracji, zapisuję w nich tylko swoje ideały. Co o tym myślicie? Macie gust zbliżony do mojego czy to nie to? Ja stawiam dla prostotę pod każdym względem. Być może pospolite, ale mnie urzeka. Kolejna formą piękna jest natura.

 Publiczność oklaskuje sztuczne ognie,
 ale nigdy wschód słońca.


 __________________________________________________________________________________________________


Emilka
 

3 komentarze:

  1. Emilka- widziałam, że ćwiczysz razem z Ewą Chodakowską. Robisz to sporadycznie czy regularnie? Poza tym ćwiczysz jeszcze inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nietety praca nie pozwala mi na to abym ćwiczyła systematycznie, ale traktuje to raczej jako cos na poprawę samopoczucia, po ćwiczeniach czuję się zrelaksowana :) nie, nie cwiczę inaczej, choć mam zamiar zacząć biegac, ponieważ już jest cieplej :) pozdawiam

      Usuń