środa, 6 marca 2013

INGRID IDEALface - fluid

Ostatnio odwiedziłam drogerię Natura, bo tylko ta posiada kosmetyki marki Catrice (bynajmniej w moim mieście). Niestety okazało się, że nie ma tego, czego szukam ( Cetrice, Photo Finish ). Trafiłam jednak na fluid firmy Ingrid, który pozytywnie mnie zaskoczył, dlatego chciałabym go Wam polecić.

Zacznę od tego, że podkład trafił do czołówki wśród tych w przedziale cenowym do 30zł. Zapłaciłam za niego 17zł, a jego zawartość to 35ml. Dodatkowym atutem jest praktyczny dozownik w postaci pompki.
Wszystkie niedoskonałości skóry zostają idealnie pokryte, bez tworzenia na twarzy efektu ciężkiej maski. Jak dla mnie jest to tańszy zamiennik podkładu Revlon'a (Colorstay). 
Warto go wypróbować. ;)




Emilka

11 komentarzy:

  1. To mi by nie pasował. :) Colorstay jest dla mnie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam Ingrid od zawsze :) kupuje na allegro i z przesyłką wychodzi to jakoś 13-14zł :) Bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam już od kilku lat i również polecam! ale akurat te z dozownikiem mają taką wadę,że po jakimś czasie dozownik się zapycha. Polecam w normalnej tubce bo różnica jest tylko w cenie, ok 9 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam tego w tubce, ale sprawdze, pozdrawiam

      Usuń
  4. tez uzywam i jak najbardziej polecam. jedyna wada to ta pompka. Z baza pod podkład tez z Ingrid jeszcze lepiej sie trzyma - ale lepiej uzywać jej żadko ze względu na zdrowie cery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie go można dostać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również zastanawiam się nad nim:)

    OdpowiedzUsuń