wtorek, 14 maja 2013

mix photos from my phone


W mix'ie cząstka mojego życia - masa niezwykłych wspomnień. 
Tymczasem czeka mnie czas podejmowania ważnych decyzji. Muszę postawić sprawy jasno i działać. Trzymajcie kciuki!

zoo wrocław / trip warszawa





wrocławska lodówka i półka Moniki :D









 __________________________________________________________________________________
 Nie powinnam dodawać notka po notce, ale nie mam wyboru jeśli chcę w ogóle dodać w tym tygodniu posta.  :(

Emilka


Na luzie! :) 
edit. Przeczytałam fajny artykuł na temat blogów.
 Pragnę wypowiedzieć się na ten temat mojego publikowania. Blog jest bardziej funkcjonalny aniżeli inne portale. Myślę, że wśród czytelników są osoby podobne do nas. Świat daje nam tyle różnym możliwości. Inspiracje, formy spędzania czasu, gdzieś trzeba to uwiecznić. :) Podchodzę do tego na luzie, nie dobieram słów siedząc przed słownikiem, nie wymyślam tematu notek zastanawiając się który będzie najlepszy. Oglądacie wszystko to, co dla mnie ważne lub mniej.Każda notka to moja codzienność, którą się w jakimś tam stopniu z Wami dzielę.
Nie będę ściemniać, że zależy mi na jak największej liczbie odwiedzin i popularności. Wszystko jest uporządkowane od samego początku co mnie ogromnie cieszy, mamy garstkę czytelników.
Mogę Wam zdradzić, że moje publikacje będą coraz częstsze, ja się cieszę, a Wy?
Całuski.
 

9 komentarzy:

  1. ile ważysz i ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem niską kuleczką :) 163-64 jakoś, waga nieznana, ale sporo :)

      Usuń
    2. masz szerokie biodra, to chyba sprawia, że wyglądasz na "kuleczkę" . Z tego co widzę na zdjęciu , to brzuch np masz płaski. Taka figura , czy sprawa ćwiczeń?

      Usuń
  2. tak biodra mam szerokie, wystajacy kufer i duze piersi, a brzuch nie jest plaski :) figura po mamusce, aktualnie cwicze z Ewą Chodakowska, ale zdjecie jest z tamtych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak prosiaczek okrąglutki do uboju. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like what you guys are usually up too. Such clever work and reporting!
    Keep up the excellent works guys I've added you guys to our blogroll.

    Also visit my site ... Sac A Main Louis Vuitton

    OdpowiedzUsuń