piątek, 3 maja 2013

music - Iza Lach

Cześć dziewczyny! Chyba mam wyrzuty sumienia, że moje posty nie są regularne. No cóż, musicie mi wybaczyć.
Dziś krótko i na temat. Pragnę przedstawić Wam  moją ulubioną polską wokalistkę.



Iza Lach
Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, producent muzyczny w jednym. Jej pierwsza płyta ukazała się w roku 2008. Jej singiel 'Nie' ukazał się wraz z teledyskiem latem tego samego roku. Od tego momentu Iza wkradła się w moje głośniki na dobre. 
Nie mam zamiaru przekonywać Was do tego, że jest wspaniała.
Dla tych, którzy nie słyszeli o Izie, posłuchajcie :




                                      
więcej na : 
izalach.pl


Miłego słuchania! Dobranoc, Emilka

2 komentarze:

  1. Hej czy jest jeszcze parka ze złotymi rękawami??? A i moglabys dac mi link do tego sklepu z odzieżą??? A i meeeega blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28316124 prosze bardzo :) Lui odpisze Ci na pytanie na temat parki, pozdrawiam Emilka

      Usuń