czwartek, 10 stycznia 2013

róż chanel, podkład i bronzer NOUBA


 Cześć, postanowiłam powrócić do blogowania, tym razem zostanę tu nieco dłużej. ;)
 Chciałabym Wam polecić podkład marki Nouba oraz bronzer i róż od Chanel. (kliknijcie na poszczególne podkreślenie ;)



    


Fluid ma idealny odcień, mimo, że gdy zobaczyłam słowo 'rozświetlający' byłam zniesmaczona to mile mnie zaskoczył. Bardzo dobrze się rozprowadza, nie zapycha, nie tworzy efektu maski i mimo, że moja cera należy do mieszanych to podkład jej nie wysusza , ale też twarz się nie świeci. ;)

cena ok.130zł 




Super intenstywny kolor, bardzo długo utrzymuje się na skórze i nie podkreśla suchych skórek.

Cena ok. 99zł



Róż jest bardzo wydajny (pani w Douglasie obiecuje, że przy codziennym używaniu starcza na 2lata jak nie dłużej), ma cudowny różany zapach, utrzymuje się długo i nie tworzy smug.

cena ok. 180zł

Na koniec portfel, który kupiłam w Mohito.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz