niedziela, 13 stycznia 2013

ShinyBox - ShinyStars

Kochani,
niejedna z Was słyszała o akcji zbierania punktów na Shiny Box. Ja skusiłam się na rejestrację, dopiero kiedy moja znajomych otrzymała darmowy zestaw kosmetyków.<niedowiarek> Która z nas nie lubi dostawać upominków? No właśnie ;) więc serdecznie zapraszam - nic nas to nie kosztuje, a takie darmowe pudełko może sprawić tyle przyjemności ;-)

krok po kroku:

1. Wejdź na shinybox (klik)
2. Kliknij na 'połącz się przez facebooka' lub 'dołącz'
3. Wypełnij wskazane puste pola
4. Potwierdź swoją rejestrację na email'u
5. Zaloguj się
6. Wypełnij swój profil ( otrzymujesz 20 ShinyStars )
7. Kliknij w pole Shinystars, a następnie 'Zaproś koleżanki'
8. Po pojawieniu się Twojego linku zaproś swoje koleżanki, aby dołączyli za pomocą Twojego linku do shinybox
Każda osoba to +5 ShinyStars'ów. Dlatego też aby otrzymać darmowe pudełko należy zaprosić 16 osób do zapisania się (czyli wysłać swój link) i poprosić o aktywację konta.
9. Gdy uzbierasz już 100 ShinyStars'ów możesz spodziewać się prezentu. Nowe pudełko możesz otrzymywać co miesiąc!

A więc - do dzieła! Zapisanie się trwa dosłownie 3min ;)
                                                                www.shinybox.pl


Któraś z Was może dostała już taką paczkę? Ja swoją pochwalę się gdy tylko dojdzie! ;)

                                                                                                                                                 <3

1 komentarz:

  1. Hehe, dzięki za odwiedziny - czasami mam coś konkretnego do powiedzenia. :)

    OdpowiedzUsuń