wtorek, 22 stycznia 2013

L'Ciotica, Biovax,Freelimix Daily Plus i ezakupy

Ciągle jestem zajęta i nie udało mi sie zrobić żadnych zdjęć, dlatego wszystko jest z sieci, ale na dniach na pewno coś się pojawi. Jakoś wolę gdy zdjęcia są moje. ;-)

Chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat dwóch masek do włosów. Może przyda Wa się moja opinia.
Obydwie kupiłam dłuższy czas temu i używałam dość regularnie.
Muszę wspomnieć, że większość masek w moim przypadku obciążały włosy.  
Zaczęłam nakładać coraz mniejsze ilości, ale to nic nie dało, dlatego raczej byłam sceptycznie nastawiona. 
FREELIMIX DAILY PLUS 1000ml  / 30zł - MASKA DO WŁOSÓW NUTRI-PLUS GŁĘBOKIE ODŻYWIENIE
.SPOSÓB UŻYCIA: Pozostawić na 5 minut i dokładnie spłukać ciepłą wodą. 



Dobra.
Na pewno włosy zyskały elastyczność, blask i wytrzymałość. Aktywnie ograniczała ich wypadanie, choć raczej nie mam z tym problemu. Jeśli macie suche włosy to będzie idealna maska dla Was, już nie mam problemu z suchymi końcami włosów. Włosy pachną jak po wyjściu od fryzjera co mi osobiście bardzo się spodobało. Dodatkowo po zastosowaniu fajnie się rozczesują  Cena za 1000 ml jest nieduża i jest to maseczka fryzjerska dostępna również na allegro. 
 

L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerujaca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
250ml/ 25zł
SPOSÓB UŻYCIA: pozostawić na  15-20 min i dokładnie spłukać.
TYLKO GDY POTRZEBUJĘ MOCNEGO NAWILŻENIA I WYGŁADZENIA
Pewnie nie jednej z Was znany Biovax. Po pierwszym użyciu byłam zachwycona. Chroniła włosy, czułam, że są wyraźnie inne, ale po jakiś dwóch tygodniach czar prysł i zaczęła obciążać moje włosy, choć stosowałam
ją co 4 dni. Niestety nienawidzę kiedy mam przyklapnięte włosy i nawet mimo tapirowania opadają. Co do wypadania włosów to nie zauważyłam jakiś super efektów, no ale nie mam z tym jakiegoś problemu jak pisałam wyżej. Dlatego odżywkę będę stosowała tylko w czasie gdy staną się suche. ;-)

 .
Dodatkowo zakupiłam odżywkę w sprayu.

L`Biotica, Biovax Quick, Dwufazowa odżywka w sprayu bez spłukiwania do włosów suchych i zniszczonych / 20zł / 150ml



 Dwufazowa odżywka pozwala osiągnąć natychmiastowy efekt zdrowych, nawilżonych i odżywionych włosów. Błyskawicznie przywraca im witalność i piękny połysk. Dzięki dwufazowej formule oraz specjalnie dobranym składnikom preparat działa jednocześnie na zewnętrzną warstwę włosów, jak i wnika głęboko odbudowując ich strukturę od wewnątrz. Dwufazowa formuła preparatu gwarantuje intensywne i skuteczne działanie, a jej wyjątkowo lekka konsystencja nie obciąża włosów. Ułatwia rozczesywanie. - MIMO ZAPEWNIENIOM PRODUCENTA ta odżywka nie zrobiła z moimi włosami nic. Były w gorszym stanie niż wcześniej. Totalne dno, nawet gdybym wylała na głowę cała buteleczkę, wątpię, że byłby znikomy efekt. Jedyne na plus to zapach. Reszta to jakieś nieporozumienie. Zawiodłam się.

A wy macie jakieś propozycje na maski, odżywki? Czego używacie? Chętnie sprawdzę coś nowego. ;)

Na koniec internetowe zakupy:
 1
2
3
 1) mój jak narazie ulubiony bronzer Nouba, tym razem inny odcień 40zł/ drogerie 100zł
2) Dorskin Forever Poudre Compacte 150zł / drogerie 200zł
3) Coco Chanel Mademoiselle /35ml 40zł


_________________________________________________________________
 mimo, że post dodałam już po północy to i tak zaliczę go do wczorajszych ;)
<3 

12 komentarzy:

  1. Kochana, zapraszam na konkurs u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie tak tanio kupujesz perfumy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podróbki jak najbardziej ;)

      Usuń
    2. jeszcze mi się nie zdarzyło kupić podróbek czegokolwiek gdy chciałam oryginał ;) znam te perfumy bardzo dobrze. poza tym jest kilka ważnych elementów przy kupowaniu na allegro na które zawsze zwracam uwagę, pozdrawiam ;-)

      Usuń
    3. podasz link? bo ja niestety nie znajduję ich w tak niskiej cenie : (

      Usuń
    4. z tego co widzialam to niestety juz jej nie ma, ale jeśli zobaczę dam znac :)

      Usuń
  3. coco w tak niskiej cenie?Q?QQ?QQQ?Q??QQ?Q?Q?Q?Q?Q?Q

    OdpowiedzUsuń
  4. a mozesz powiedziec u jakiego sprzedawcy na allegro? zalezy mi, chcialabym kupic mamie, bo ona kocha ta perfume :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę Ci je odsprzedać jeśli Ci tak zależy ;)

      Usuń