środa, 23 stycznia 2013

miesiąc pierwszy - twarz

   Jak pewnie większość z kobiet bardzo lubię temat pielęgnacji. Zaczynam od skóry twarzy. Próbowałam wielu kosmetyków, ale nigdy nie pracowałam nad polepszeniem stanu cery regularnie. Z przyjemnością przedstawię mój pomysł miesięcznej pielęgnacji by pozbyć się tego i owego. Podzielę się z Wami jakie 'zabiegi' wykonam i  jakich produktów użyję. Po takiej własnej kuracji omówię efekty. Oczywiście jeśli wynik nie będzie zadowalający udam się do dermatologa, ale nadal będę regularnie dbała o twarz.

Moja skóra należy do mieszanych. Nie mam nadmiernego problemu z jej przesuszeniem ani świeceniem. Do wrażliwych też nie należy, ale nie jest niestety bezproblemowa. Na twarzy mam wiele czerwonych przebarwień, których potwornie nie lubię i troszkę zaskórnikówprzed w trakcie lub po (różnie to bywa) zdarzają mi się niechciane niespodzianki w postaci pryszcza.


Miesiąc pierwszy: walka z przebarwieniami na twarzy, zaskórnikami oraz poprawienie stanu ogólnego.

 

1) ZASKÓRNIKI

 

  •  Kuracja olejkiem pichtowym i petroleum D5 (naftą).





    Sposób użycia: Mieszankę obu składników nanoszę na wacik i przecieram twarz.

    Olej działa m.in przeciwzapalnie, przeciwtrądzikowo, przeciwbakteryjnie.
    Nafta ma działać m.in. przeciwtrądzikowo i oczyszczająco.

    cena  
    olejek 7
    petroleum 9



     
  •  Maseczka aspirynowa.                                                                                                                                                        
      
     Sposób użycia:
    * 4 tabletki zwykłej aspiryny  
    * łyżeczka niesłodzonego jogurtu naturalnego
    * odrobina przegotowanej wody

    Tabletki zalewam przegotowaną wodą tak aby napęczniały po czym dodajemy jogurt. Całość nanoszę na twarz i pozostawiam na około 20min, po czym delikatnie zmywam.

    cena  
    aspiryna 8zł
    jogurt 2zł

    _________________________________________________________________________ 
     Nie będę opisywała wszystkich właściwości, ponieważ są to leki o szerokim zastosowaniu jeśli chcecie dowiedzieć się więcej odsyłam do wyszukiwarki  warto poczytać o działaniu, składzie itd. ;) 

     Oczywiście dzisiaj nie opiszę wszystkich elementów mojej kuracji. Co post będzie coś nowego. Także zapraszam do czytania. Może znacie jakieś skuteczne sposoby na walkę z zaskórnikami lub miałyście styczność z jakimś składnikiem podanym powyżej? 

    <3
      
     

2 komentarze:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=206113022779246&set=pb.100001416488654.-2207520000.1359058135&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F289266_206113022779246_6111000_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F301225_206113022779246_6111000_n.jpg&size=1536%2C2048 mogłabyś mi powiedzieć jaki masz tu podkład?bo wygląda świetnie jak dla mnie ;)))) Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna, ale któryś z tych dwóch http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=36745 lub http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=48376 :) również pozdrawiam

      Usuń