sobota, 12 stycznia 2013

BEZ MONOTONII - współautor bloga

         Witajcie! U mnie śnieg ciągle na swoim miejscu. ;) Cieszy mnie ten fakt, ponieważ obawiałam się, że szybko stopnieje i powstanie 'ciapa', której potwornie nie lubię.

         Wspomniałam w ostatnim poście, że czeka Was niespodzianka. ;-)
 Niekiedy przeglądając blogi zauważyłam, że są dość monotonne. Kiedy wpadnę na jakiegoś ciekawego bloga, po prześledzeniu kilku wpisów odnoszę wrażenie, że już wiem co autorka umieści w kolejnym poście. Dlatego też, aby uniknąć takiego odczucia z Waszej strony, postanowiłam wyjść z inicjatywą zaproszenia do blogowania jeszcze jednej dziewczyny. Tak właśnie zaczęłam szukać w internecie osoby, która nieco różni się ode mnie i może wiele wnieść do bloga. Wpadłam na osobowość Luizy, którą pragnę Wam przedstawić.


Jeśli chcecie dowiedzieć się o tej uroczej damie nieco więcej kieruję tutaj: FACEBOOK, PHOTOBLOG

 Kiss :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz