piątek, 25 stycznia 2013

na szbko - zakupy


1) Pantene Pro-V Aqua Light, Lekki szampon 
cena: 10zł - 400ml - rossmann
Mój ulubiony szampon. Jestem tego zdania, że jego zadaniem jest mycie włosów, a to odżywka ma poprawić ich stan dlatego idealnie się sprawdza. Uwielbiam!

2) Uriage, Eau Thermale d'Uriage (Woda termalna)
 cena: 27zł / 150ml - apteka
 Jak dla mnie najlepsza woda termalna to ta w spray'u. Zrezygnowałam z wody z kranu dlatego jest ona niezbędna.

3) L`Biotica, Regenerujący krem do rzęs
cena: 17zł / 10ml- apteka
 Ta marka mnie troszkę zawiodła, ale postanowiłam sprawzdzić krem do rzęs.

4) Lancome, perfuma La Vie Est Belle
darmowa próbka douglas 
- piękna

5) Chanel, Crayon Sourcils Sculpting Eyebrow Pencil
120zł - douglas
 6) Wibo, Long Lasting Liner (Automatyczna konturówka z temperówką)
5,19zl - rossmann


Jeśli chodzi o kredki do brwi to kupiłam dwie ( jaka różnica cen).  Kredkę z Wibo miałam już i muszę przyznać, że jest bardzo fajna. W kolejnym poście postaram się je porównać. ;)
cena: 30zł  / 0,34g - allegro

Dzisiaj przyszedł mi korektor, który kiedyś już miałam tyle, że inny odcień. Sprawował się nieźle, dlatego postanowiłam kupić drugi. 
 Korektor punktowy na problemy skórne.
Do maskowania niedoskonałości skóry.
Dostępny w dwóch odcieniach: Clair 32 i Medium 33





_______________________________________________________________________________
Dzisiaj post na szybko, ale zawsze coś. ;-)

<3



4 komentarze:

  1. Pracujesz, studiujesz czy siedzisz w domu ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki, z tego co widzę lubisz znane marki jak chanel . Pracujesz czy z jakiego źródła czerpiesz pieniądze ? ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatno miałam przypływ gotówki, urodziny no i świeta, zawsze dostaje pieniądze, których nie wydaję na głupoty tylko wolę przeznaczyc wlasnie na kosmetyki:) poza tym pracuję

      Usuń