niedziela, 20 stycznia 2013

tusze do rzęs

Wczoraj zrobiłam małe porządki z kosmetykami, nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tyle tego mam. Myślę, że w najbliższym czasie będzie coś jeszcze na sprzedaż. A dzisiaj trochę o tuszach, które używam. Jestem z nich bardzo zadowolona. Poniżej przedstawiam moich tuszowych faworytów:



Oriflame, Giordani Gold, Lash Fascination Mascara (Tusz wydłużająco - podkręcający do rzęs) 

Fantastycznie długie, zalotnie podkręcone rzęsy dodają spojrzeniu tajemniczego uroku. Tusz zawiera kompleks Lash Care, który odżywia i chroni rzęsy, nadaje im miękki, sprężysty wygląd. Specjalna kompozycja pigmentów zapewnia intensywny, głęboki kolor.
Cena: 39zł / 8ml
  Pierwszy raz użyłam go u ciotki. Zapomniałam tuszu z domu. Ona nie podkreśla mocno rzes i pomyslalam, ze tusz pewnie będzie do bani! i co?!  Zdecydowanie mój ideał, choć mam długie rzęsy po pomalowaniu nim są mega wydłużone.

(+) wydłuża
(+) podkręca
(+) nie osypuje się
(+) szybka aplikacja -trzy machnięcia wystarczają
(+) głęboka czerń
(+) daje efekt sztucznych rzęs
(+) cena
(+) podkreśla oczy
(+) łatwy do zmycia
(+)trwały

minusów - brak

DZIEWCZYNY CZY WIECIE CZY TEN TUSZ MOGĘ JESZCZE NABYĆ? na allegro nie ma, a z tego co widzę jest jakaś nowa wersja tego ;/

Maybelline, Colossal Volum` Express 100% Black 

Kolagen i ekstremalnie gruba szczoteczka- to połączenie ma zapewnić rzęsom aż siedmiokrotne powiększenie. Teraz nowa odsłona tuszu: wersja 100% Black dla maksymalnie czarnego koloru rzęs.
Cena: 23zł / 9ml



 Zawsze gości w mojej kosmetyczce. Najlepszy z całej serii.

(+)cena
(+) głęboka czerń
(+)szczoteczka
(+) kolor opakowania - zawsze widoczny
(+) wydłuża
(+) podkreśla oczy
(+) pogrubia
(+) trwały
(+) nie skleja - nawet gdy nakładam kilka warstw
(+) łatwy do zmycia
(+) rozdziela rzęsy

(-) pod sam koniec dnia osypuje się
(-) dość szybko wysycha

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tuszach i innych kosetykach, które używam zaprszam :
http://wizaz.pl/kosmetyki/profil.php?id=398352http://








 <3
Emily

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz